วันศุกร์ที่ 4 มกราคม พ.ศ. 2556

iCloud Control Panel 1.1.0 for Windows XP

iCloud Control Panel 1.1.0 for Windows XP


How to Use iCloud for Windows

  1. Download it from Apple website
  2. Turn on iCloud: Windows Start menu > Control Panel > Network and Internet > iCloud
  3. Enter the Apple ID associated to your iCloud account and select the iCloud services you’d like to enable.
Please note that Outlook 2007 or 2010 is required for accessing iCloud email, contacts, and calendars. Safari 5.1.1 or Internet Explorer 8 or later is required for accessing bookmarks.
To create an iCloud account you need an iOS device like iPhone, iPad or iPod touch with iOS 5, or a Mac with OS X Lion v10.7.2.

Download

.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Driverbiggershares - แจกฟรี ไดร์เวอร์ ,เฟิร์มแวร์ ,รอมโปรแกรม